ניקיון משרדים בערב עם מפתח

חלקה הגדול של עבודת הניקיון והתחזוקה של המשרד נעשית בשעה שהעובדים אינם נמצאים במקום, וזאת משתי סיבות עיקריות – לא להפריע למהלך התקין של העבודה, בייחוד אם מדובר במקום שמארח לקוחות, ישיבות ופגישות, ולדאוג לכך שעבודת הניקיון תהיה יסודית וטובה, כך שהמשרד יהיה מוכן, נקי ורענן לקראת יום העבודה החדש. עובד ניקיון שיש לו מפתח משלו ובא לנקות את המשרדים בשעות שבהן אין בהם אף אחד מלבדו, חייב להיות אם כן עובד מסור ונאמן. בין שהעבודה תיעשה בשעות הערב המאוחרות, בסופי שבוע, בלילה או בבוקר השכם, עובד הניקיון יכול להיכנס ולצאת כרצונו, ומכאן עליכם לקחת בחשבון את האמינות והמקצועיות של חברת הניקיון שאיתה בחרתם לעבוד.

ישנן חברות ניקיון ואחזקה שמאפשרות לשלוח עובדים בכל שעות היממה, בשעות שבהן המשרדים פעילים או סגורים לפי צורכי הלקוחות. עובדי ניקיון שברשותם מפתח יוכלו גם להגיע בזמן חופשות ואפילו בחגים, אם צריך, להשקות את העציצים ולהאכיל את הדגים שבאקווריום.

שירותי ניקיון משרדים בערב של קבוצת לפיד
בחירת עובדים לעבודות ערב – אחריות, אמינות והגינות מעל הכל !

אנו בקבוצת לפיד מעסיקים מאות  עובדים בפריסה ארצית, מה שמאפשר לנו לבחור את האנשים הטובים והאמינים ביותר לתפקידים רגישים כמו זה. אנו מקדישים לתפקיד זה את מלוא תשומת הלב ובוחרים בקפידה את הצוות אשר ייקח על עצמו את ניקיון המשרד של הלקוח.

האנשים שעובדים בשעות הערב במשרדים שאין בהם פעילות, הם בדרך כלל אנשים עם מספר שנות וותק רב בחברתינו, אשר קיבלו המלצות ותגובות חיוביות מהלקוחות שלנו.

הגדרת תפקיד ומשימות

לכל פרוייקט אנו מגדירים בדיוק את תפקיד העובד, את המשימות שהוא צריך לבצע ואת המקומות שעליו לנקות ולתחזק. כמו שיש מקומות שהעובד צריך לנקות ולתחזק, אנו מנחים את העובדים לאיזה מקומות אסור להם להיכנס, למשל חדרים של המנהלים בחברה, מעבדות ומקומות רגישים שהלקוח מגדיר.

סודיות ואבטחה

משרדים רבים, בעיקר של החברות הגדולות, מחזיקים במגירות ולפעמים גם על מדפים פתוחים חומר מסווג בעל חשיבות: מסמכים שונים, חשבונות בנק, תזרימי כספים ולא פחות חשוב מזה, מידע רגיש על פעולות החברה, פרויקטים שבתכנון או בבנייה שאסור שידלפו החוצה לידי המתחרים.
שמירה על פריטים בעלי ערך כספי.

יש גם חברות שמחזיקות כסף מזומן, ציוד אלקטרוני יקר ופריטים אחרים בעל ערך, אשר קיים חשש שייגנב בשעות שבהן אין למעשה כל פיקוח על מי שנכנס ויוצא מהמשרד. הרי בסופו של דבר גם אם עובד הניקיון עצמו אינו אמין, אין לדעת את מי הוא יכול להכניס איתו או לאפשר לו להיכנס בשעות עבודתו.

לבעיה זו שני פתרונות :

1. עצה חשובה בלי קשר לעבודות הניקיון אלא לחיסיון עסקי באופן כללי – נעלו היטב את המגירות עם המסמכים החשובים, וככל האפשר אל תחזיקו במשרד פריטים בעלי ערך. מעבר לערך הכלכלי, לפעמים האישי, של פריטים רבים, יש להיזהר מפני ריגול תעשייתי יצירתי, ולא חסרים דוגמאות לכך. חדרים ומשרדים בהם יש באופן קבוע ציוד יקר, כספת, או פריטים חשובים אחרים – לנעול לחלוטין, ולא לאפשר כניסה לאחר שעות העבודה. עבודת הניקיון במשרדים אלו תיעשה בשעות העבודה בלבד, כשיש אנשים בחדר.

2. הפתרון השני הוא להעסיק רק עובדי ניקיון של חברת ניקיון משרדים מוכרת ואמינה, אשר לה לקוחות רבים ומרוצים, ואשר לוקחת אחריות מלאה על טיב העבודה של עובדיה. חברה מסוג זה מעסיקה גם מפקחים, אשר בודקים את איכות השירות ואיכות כוח האדם אשר נשלח למשימות הניקיון השונות. אם אתם לא משתמשים בשירותיה של חברה מקצועית, מומלץ להעסיק רק עובד ניקיון מוכר, למשל אחד מעובדי החברה אשר החברה עצמה משלמת את שכרו.

אנא מלאו פרטים ליצירת קשר