ניקיון מפעלים בכל רחבי הארץ

יקיון מפעלים אינו דומה לניקיון משרדים! למה זה ואיך אפשר בכל זאת לנקות באופן יעיל?

ייחודיות ניקיון מפעלים

ניקיון מפעל שונה במהותו מניקיון לאחר שיפוץ של בית או ניקיון משרדים. מורכבותו של השטח אינה נעוצה בגודלו אלא בעובדה  שאינו פנוי ובדרך כלל, מלא ברהיטים, מכונות וכו'. דבר המקשה מאוד על עבודת הניקיון ודורש הבנה כיצד לנהוג בניקיון מסוג זה.

למה זה כל כך חשוב?

לניקיון מפעלים חשיבות גבוהה במיוחד. בין אם המפעל עוסק בייצור כלי בית ובין בייצור תרופות, עליו להישאר נקי הן לטובת איכות המוצר והן לטובת העובדים בו. השמירה על הניקיון תגדיל משמעותית את הסיכויים למוצר איכותי יותר, בעיקר אם המוצר דורש סטריליות כמו במוצרי מזון ותרופות, וגם תשמור על בריאות העובדים.

הרשות המבצעת

היות שניקיון מפעלים שונה במהותו מניקיון יסודי לאחר שיפוץ של בתים וניקיון משרדים,  כדאי שתחפשו חברת ניקיוןהמתמחה גם בניקיון מפעלים בהתאם לגודל המפעל שלכם ובהתאם לתנאים הקיימים בו. לדוגמה, יינתן דגש על ניקיון באזור המשרדים, השירותים, מקלחונים, רצפת המפעל ובשאר האזורים הזקוקים להקפדת ניקיון יתרה.

כיצד תבחרו את חברת הניקיון הנכונה?

בחירה של חברת ניקיון באופן כללי היא די מורכבת, אבל מציאת חברת ניקיון משרדים טובה ואמינה היא מורכבת עוד יותר! לכן חשוב שתשקלו היטב מה חשוב לכם אצל חברת הניקיון ורצוי שתעשו זאת עוד לפני תחילת החיפושים כדי שהתהליך יהיה מהיר יותר. לדוגמה, האם אתם זקוקים למספר עובדי ניקיון במקביל? האם יש במפעל שלכם חומרים רגישים? וכו'.

במידה ואתם מתקשים לברור את התנאים החשובים לכם, תוכלו לשוחח עם חברות ניקיון שונות ולקבל מהן הצעות מפורטות. במהלך שיחות אלו חשוב שתקבלו  מידע לגבי ותייצרו את סדרי העדיפויות שלכם. חברת הניקיון שתצליח לעמוד במירב התנאים שהגדרתם תוכל לשלוח לכם עובדי ניקיון ובמידה והעבודה תיעשה היטב, תוכלו להמשיך עימה שנים ארוכות.

למפעלים יש דרישות וסטנדרטים אחרים של ניקיון, במיוחד באם מדובר בתעשיות סטריליות המחייבים עמידה בתקנים תברואתיים ייחודים (חדרים נקיים למשל). בנוסף, כ"א המנקה עובר הכשרה אחרת כמו גם הציוד בו משתמשים.

ישנם מספר אפשרויות: ישנו כ"א לניקיון שנמצא באופן שוטף במפעל, גם בזמן עבודה. ישנם מפעלים ומוסדות שצוותי הניקיון מגיעים אליהם בשעות "מתות" בהן אין פעילות במפעל (לילה למשל, או בין משמאות).

החברה עובדת בפריסה ארצית מצפון לדרום. צוות הניקיון עובר הכשרות מתאימות (לשימוש בציוד מתאים והכשרות תברואתיות) , כולל הכשרות לעבוד בתוך חדרים נקיים לתעשיות מורכבות וסטריליות. הצוותים עובדים תחת פיקוח מקצועי ומחויבים לשמירת סודיות ולויאליות לאתרים בהם עובדים.

החברה עומדת בתקנים המחמירים של משרדי הממשלה הרלוונטיים (משרד העבודה, משרד הבריאות, איכות הסביבה ועוד). בתחום החדרים הנקיים אנו עובדים לפי תקני ה-ISO והתקן הפדרלי האמריקאי (209E).

אנא מלאו פרטים ליצירת קשר