ניקיון מוסדות

חברות רבות בתחום שירותי הניקיון מצהירות על עצמן כי הן מספקות שירותי ניקיון מוסדות, חשוב מאוד לציין כי מדובר על תחום מומחיות ספציפי ולא תמיד העוסקים במלאכה, אכן מוכשרים לבצע אותה על הצד הטוב ביותר.
חוסר הקפדה על תקני הבטיחות המקצועיים והמחמירים בתחום ניקיון המוסדות, עבודה לא אחראית ולא מקצועית, עלולים להסתיים לא רק במוסד מלוכלך ומוזנח, אלא גם בנזק לדיירי המוסד או לתלמידים הלומדים בו.

שירותי הניקיון שלנו מתאימים למגוון רחב של מוסדות כגון:

  • אולמות תצוגה ומכירה.( לדוגמא אולמות תצוגה שלמה סיקס , אופל, רשפים , שמרת הזורע, סמגל מטבחים ועוד…)

מוסדות רפואיים: מוסדות לפגועי נפש, מוסדות לבעלי מוגבלויות שונות, מרכזי שיקום, בתי חולים…

  • מוסדות ממשלתיים: המוסד לביטוח לאומי, רשות המיסים ועוד..

מגוון רחב של מוסדות אלו מעניקים שירותים לכלל אזרחי ישראל ודורשים תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, עמידה בדרישות הסודיות וצוות עובדים אמין ואחראי.

אנו ב"קבוצת לפיד" עוסקים מזה 24 שנה במתן שירותי ניקיון למוסדות מכל הסוגים. במהלך השנים צברנו את הניסיון והידע הנדרש והכשרנו צוותים ואנשי מקצוע, לטיפול בכל סוגי המשימות והמטלות של ארגונים גדולים וממשלתיים. מנהלי האזורים שלנו הם אנשים מוכשרים ובעלי ההסמכות הדרושות על מנת לתת לכל לקוח את היחס האישי וליווי הפרוייקט בצורה מקצועית ואיכותית, תוך עמידה בלוחות הזמנים והיעדים.

אנו נשמח להעניק לכם ייעוץ חינם ולהכין עבורכם את ההצעה האופטימלית, תוך התאמתה אישית לצרכיכם. צרו קשר עוד היום טלפון או במייל!

מה צריך לדעת על ניקיון מוסדות?

הניקיון חשוב מאוד לשיפור תדמית העסק בעיני קהל לקוחותיך, המבקרים, התלמידים והעובדים בו. משרדים  או מפעלים  יכולים לגרום ללקוחות הפוטנציאליים להדיר רגליהם בעוד שמשרדים או מפעלים נקיים ומצוחצחים משדרים ארשת של רצינות ומקצועיות ונחשבים לנחשקים יותר.

אנו שמים דגש על ההופעה של עובדי הניקיון עצמם, שצריכה להיות ייצוגית בכל עת, כיוון שהינה בעלת השפעה על התדמית המוסד. לניקיון השפעה מכרעת על התחושה הנעימה של השוהים בו ועל רמת ההיגיינה.

אנו לוקחים על עצמנו את הדאגה המתמדת לניקיון חדרי השירותים והרחצה, ריקון הפחים, שטיפת הרצפות ונושא הלוגיסטיקה של אספקת מלאי  גלילי נייר טואלט, אסלניות, סבון לשטיפת ידיים, נוזל לחיטוי ידיים וכל הדרישות הנוספות של המוסד הספיציפי.

בנוסף  דואגים לניקיון השטחים הציבוריים, החצרות הפנימית והחיצונית, מגרש החנייה, הגינה, הלובי, חדרי ההמתנה, חדרי המדרגות והמעליות במבנה.

מדוע כדאי להיעזר במומחים לניקיון מוסדות?

ישנם חומרים רבים, לרבות תכשירי ניקיון מיוחדים, שבשימוש לא נכון עלולים להסב נזק לציוד ואף לסכן את הבריאות של השוהים במוסדות. אי לכך, עבודות של ניקיון מוסדות מצריכות ידע מקצועי. בנוסף לכך, בעיקר כשמדובר על מוסדות שממוקמים בבניינים גבוהים, לעתים ישנו צורך לעשות שימוש בציוד מקצועי כגון, ציוד לשטיפת חלונות או קירות מסך בקיטור או בלחץ מים. בנוסף לכך, לעתים קרובות, הנהלת המוסד מעוניינת שאת עבודות הניקיון, יבצעו מחוץ לשעות הפעילות שלו ולכן על החברות העוסקות בתחום לספק אפשרות של ביצוע העבודות במהלך הערב או אפילו הלילה בהתאם לדרישות הלקוח.

לסיכום, מדובר על תחום מקצועי שיש להפקיד אותו רק בידי חברות מתמחות ולא להתפשר על ניקיון המוסד או על בריאות העובדים, החוסים או התלמידים הנמצאים בו מדי יום.

היתרונות בבחירת קבוצת לפיד לניקיון מוסדות:

אנו פועלים בתחום הניקיון החל משנת 1994, שנים בהם צברנו ניסיון, אמינות ומוניטין רב. העובדים שלנו בעלי ותק רב בתחום עם אמינות ואחריות אישית. המנהלים וראשי הפרוייקטים שלנו מספקים פיקוח וניהול עובדים מקצועי ודואגים לאספקת השירות האישי הטוב ביותר.

יעילות ועבודה מסודרת הם אלו המאפשרים לנו להעניק לכם המחירים האטרקטיביים והטובים ביותר בשוק. אל תחכו, תרימו טלפון או צרו קשר לקבלת שירות והצעת מחיר שלא תוכלו לסרב!

נכון להיום יש לנו מאות לקוחות קבועים ומאות עובדים מקצועיים ומיומנים עם ניסיון רב שנים בתחום הניקיון – מכל הסוגים.
עליכם לזכור כי במשרד שלכם מסתובבת ניירת רבה, חשובה וחלקה אף סודית, כמו כן ישנו ציוד יקר, פריטים בעלי ערך, ועוד. קבוצת לפיד תדאג לשלוח אליכם את העובדים הטובים, האמינים והמקצועיים ביותר, כך שתוכלו ללכת לישון בשקט ולחזור בבוקר למשרד נקי, רענן, מסודר ומאורגן.

לחצו כאן ונחזור אליכם בהקדם האפשרי !

אנא מלאו פרטים ליצירת קשר