שירותי ניקיון חד פעמי

שירות ניקיון חד פעמי

עבודת נקיון יסודית וחד פעמית

מפעל או משרד שנבנה – עברתם למשרד או מפעל חדש? יש צורך בצוות עובדי ניקיון שייתן למקום נראות של חדש ונקי. יש צורך בניקיון יסודי של  שאריות הצביעה והאבק.

רענון מפעל – הצטברות של אבק במפעל, הצטברות צואת ציפורים? בשביל זה אנחנו פה. על מנת לבצע ניקיון מקצועי על ידי מכשור מיוחד וצוות ניקיון שהבריק את המקום.

לאחר שיפוץ – חידשתם,? שיניתם? תתחדשו! יש צורך בניקיון מקצועי על מנת שכל הלכלוך והאבק לא יישארו ותוכלו להנות מהשיפוץ והמראה החדש.

ניקיון לאחר הדברה – ג'וקים ונמלים כבר לא יגיעו. אבל חשוב מאוד לאחר הדברה לנקות את המפעל או המשרד, שלא יוותר ריח ושאריות של חומרים אסורים – בשביל זה אנחנו פה בשבילכם.

שירותי ניקיון חד פעמי

ניקיון חד פעמי הוא ניקיון יסודי שיכול להיות ראשוני כמו במקרים שמקבלים את הנכס לפני מעבר או לאחר שיפוץ, שבו מגיעים לדירה / משרד / מפעל,  ובפעם אחת מסיימים את הניקיון, חשוב מאוד לבקש הצעת מחיר לפני אישור העבודה לאחר שנציג מחברת הניקיון ראה את מהמקום אשר מצריך ניקיון.

כלקוח חשוב מאוד להגדיר, בפני חברת הניקיון על מה עובדי הניקיון צריכים לשים דגש. כל אחד מהלקוחות כמו כל דבר בעולם מתייחס לדברים מסוימים וחשוב לתאם ציפיות מול מנהל העבודה או מנהל התפעול כדי להיות שבע רצון מהניקיון.

עברת לנכס חדש, דירה חדשה, משרדים חדשים, הקמת משרד חדש, הקמת מפעל או מעבר של מפעל למקום אחר – מזל טוב!

עכשיו צריך אנשים מקצועיים שינקו את המקום כדי להכניס ריהוט, ובשביל זה אנחנו פה!  

ניקיון חד פעמי מתאים כשמפעל / דירה / משרדים / ריק וניתן לעשות ניקיון ראשוני ויסודי.

הניקיון מתאים  לדירות לאחר שיפוץ או אחרי שריפה / הצפה או לדירות לאחר קבלת מפתח מקבלן, למשרדים חדשים לפני שנכנסים, משרדים לאחר שיפוץ, משרדים לפני מעבר או למפעלים שרק נבנו, מפעלים שצריכים ניקיון חד פעמי יסודי לפני מעבר.

  • בניקיון יסודי חד פעמי מגיע צוות לנקות את הדירה / מפעל / משרדים / ומנקה בזמן מוגדר (שנקבע מראש) ניקיון אשר עונה על כל  דרישות הלקוח (שסוכמו מראש מול האחראי).
  • קצר וקולע – אנחנו באים למטרה אחת שכוללת שטיפת חלונות, ניקיון פנלים, שאיבת שטיחים, ניקון יסודי של שירותים, מקלחות/ מלתחות, מטבחים, מסילות, אבק, מעל ארונות וכל עבודת ניקיון נדרשת נוספת.
  • עמידה בלוח זמנים – צריכים את הניקיון עד תאריך מסוים, יש לחץ בזמן? בשביל זה ניקיון יסודי חד פעמי נקבע לפי זמנים.

חברת ניקיון היא חברה בעל מקצועיות גבוהה עם שירות אדיב שנותנת הרגשה שיבצעו על הצד הטוב ביותר את המשימה.

מומלץ להשאיר הודעה בפניות באתר או לחייג למספר המופיע באתר.

לאחר מכן נקבעת  פגישה ראשונית כדי שנציג חברת הניקיון יגיע לראות את העבודה טרם ביצוע הניקיון לצורך הבנת דגשי הלקוח ולביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר.

חשוב שנציג החברה יגיע כדי להעריך את גודל הדירה / משרד / מפעל, כמות וסוג חומרי וכלי הניקיון הנדרשים  כדי לנקות על הצד הטוב ביותר.

לאחר הפגישה יש להמתין לקבל את הצעת המחיר שכוללת בתוכה את חומרי וכלי הניקיון, השכר לעובדים.

במידה והצעת המחיר שנשלחה לך מתאימה יאללה יצאנו לדרך!

לפיד חברה ותיקה המתמחה בתחום הניקיון, החל מניקיון דירות ועד לניקוי משרדים ומפעלים. חברתנו פועלת כבר שנים רבות בענף הניקיון ומספקת שירות אישי, אדיב ומקצועי עבור מגוון רחב של לקוחות.

כל לקוח נחשב מבחינתנו וכך גם היחס שלנו והניקיון.

מילות מפתח: חברת ניקיון חד פעמי, שירותי ניקיון חד פעמי, ניקיון ראשוני יסודי, ניקיון ראשוני חד פעמי, ניקיון משרד חד פעמי, ניקיון משרדים חד פעמי, ניקיון מפעל חד פעמי, ניקיון דירה לאחר שיפוץ, ניקיון דירה חדשה, ניקיון בתים חד פעמי.

החברה עומדת בכל התקנים המחמירים של משרדי הממשלה (משרד העבודה, הבריאות וכו'), יש לחברה היתרים מתאימים לעבודה במוסדות גדולים וחומרי הניקיון עומדים בתקן הבטיחותי המתאים.

מעבר למשרד או מפעל חדש, ריענון מפעל, ניקוי לאחר שיפוץ או בניית אגפים חדשים, ניקוי לאחר הדברה.

בוודאי, חברת לפיד פועלת בפריסה ארצית, מדן ועד אילת ונותנת שרותים לשלושת המגזרים במשק, פרטי, ציבורי ועמותות. אנו עובדים מול מוסדות ממשלתיים, מפעלים גדולים, מעבדות, מרכזים רפואיים ועוד.

כל עובדי החברה עוברים הכשרה מתאימה, ונדרשים להופיע בלבוש ייצוגי ומזהה, תוך פיקוח המבוצע  על ידי צוות מקצועי ומיומן הבוחן את איכות השירות בכל שעות הפעילות ועומד לשירותכם בכל עת.

אנא מלאו פרטים ליצירת קשר

שירותי נקיון חד פעמיים