ניקיון מפעלים ומרכזים מסחריים

תחום ניקיון המבנים המסחריים והמשרדים הינו תחום מורכב ביותר הדורש ידע מקצועי רב ומומחיות.

הידע והניסיון שלנו

לחברתנו ניסיון וידע רב בתכשירי הניקיון השונים, דרך ההתנהלות עם החומרים הרבים, תוך מומחיות בתפעול  כלי העבודה והציוד החשמלי, כגון : מכונות שטיפת רצפה תעשייתיות, מכונות פוליש מתקדמות, מכשירים שונים לניקוי חלונות בלחץ מים או קיטור ועוד. עבור מי מיועד השירות?

השירות של חברת לפיד ניקיון ושירותים מיועד עבור מנהלים, בעלי משרדים או מפעלים, המעוניינים להעביר את תחום הניקיון, תהליך של מיקור חוץ ולהפקיד אותו בידיהם של מומחים. ניקיון לא מוצלח או לא מקצועי עלול לגרום לנזקים בלתי הפיכים לציוד המשרדי. על לקוחות החברה המרוצים ניתן למנות את אופל, שלמה סיקס, אושר עד, לגין , מכללת רידמן , סמגל, אושפיר, דור אנרגיה, רשפים  וכו'..

"השירות של חברת לפיד הינו מקצועי ומסור מאין כמותו אנו ממליצים בחום להעסיק את חברת לפיד ונשמח לתת המלצה בעל פה לכל דורש"

אנו מתחייבים לאיכות השירות, צוות מקצועי ועמידה ביעדים:

• כל עובד עובר תהליך הכשרה יסודי לפני שהוא מתחיל לעבוד בחברה. •עובדים המועסקים בחברה, נמצאים תחת פיקוח מתמיד ותחת עינם הבוחנת של אנשי המקצוע האחראיים מטעם החברה. • את השירות של חברת לפיד ניקיון ושירותים ניתן להזמין בכל שעות היממה, לרבות שעות הלילה, על מנת שלא לפגוע בפעילות השוטפת. • קבוצת לפיד מחזיקה בכל ההיתרים והרישיונות הדרושים על מנת לפעול כחברת כוח אדם מטעם משרד העבודה והרווחה ובהיתר מיוחד לצורך ניהול מבנים. • החברה מעניקה לכלל עובדיה את כל הזכויות הסוציאליות המגיעות להם ומתגמלת אותם כראוי על פי החוק. • עובדי החברה מחויבים לחתום על הסכם לשמירת סודיות ורכוש. • עובדי  החברה מגיעים לעבודה בזמן, ובהופעה ייצוגית. • החברה דוגלת בשמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק ונמצאת  בחוד החנית. • החברה מתחייבת בפני לקוחותיה, לדאוג מבעוד מועד לעובדים חלופיים במקרה הצורך, למניעת פגישה ברצף העבודה וניקיון האתר.

לקוחות ממליצים:

האם אתם יכולים לנחש מה משותף בין מכללת רידמן, רשפים , אופל , דור אנרגיה, סמגל , ביקור רופא, שלמה סיקסט? מעבר לעובדה שכולן חברות מוכרות ומצליחות, כולן גם עשו את הבחירה הנכונה והפקידו את תחום ניקיון המבנים שבבעלותן בידיים המקצועיות של חברת לפיד. החברה הוקמה בשנת 1993 ומאז מעניקה ללקוחותיה הרבים והמרוצים מגוון רחב של שירותים, הכוללים: שירותי ניקיון שוטפים עבור אתרים מסחריים ומבני משרדים.

תחומי הפעילות של החברה בתחום נקיון המבנים:

ניקיון משרדים בכל שעות היממה !

לפיד ניקיון ושירותים מספקת שירותים מקצועיים של ניקיון משרדים בהתאם לדרישות הלקוח 24 שעות ביממה. באופן כזה ניתן ליהנות ממשרדים נקיים ומצוחצחים מבלי לראות בפועל את אנשי הניקיון כלל. מעבר לכך, מספקת החברה שירותי ניקיון מבנים, לרבות מבנים מסחריים ומבני משרדים ובמסגרת השירות הזה נכללים גם חדרי המדרגות, החללים הציבוריים ואף הגינות.

למה כדאי לבחור דווקא בקבוצת לפיד?

לקוחות מרוצים

למרות שישנן חברות רבות שפועלות בתחום הניקיון, כיום יודעים הלקוחות המרוצים של חברת לפיד שיש רק חברה אחת שניתן לסמוך עליה בעיניים עצומות.

רשיונות והיתרים

בניגוד ללא מעט גופים אחרים שפועלים בשוק, חברת לפיד מחזיקה בכל ההיתרים הדרושים ובכל הרישיונות הנדרשים ואף חתומה על הסכם עבודה קיבוצי מול הסתדרות העובדים הלאומית. לפיכך, כל עובדי החברה מתוגמלים כראוי ומקבלים את כל הזכויות הסוציאליות המגיעות להם על פי החוק במדינת ישראל.

ציוד ניקיון לכל מטרה ומשימה

החברה מחזיקה במלאי עצום ומגוון של פריטי ציוד ומכשור, לרבות: מכונות פוליש תעשייתיות וציוד לניקיון חלונות בגובה. העובדים של חברת לפיד ניקיון ושירותים מיומנים בתפעול הציוד לסוגיו השונים ובנוסף להתמחות בשימוש בחומרי הניקיון השונים.

פריסה כלל ארצית

קבוצת לפיד פועלת בפריסה ארצית, ומעסיקה מאות עובדי, עובדה המאפשרת מתן מענה מיידי לצרכים משתנים. מנהלי הפרוייקטים של הקבוצה,  מקצועיים ובעלי ניסיון רב בתחום ניהול מבנים ונכסים, ידעו לזהות את צרכי הלקוחות ולבנות תוכנית מסודרת ויעילה הכוללת מספר העובדים הדרושים, שעות העבודה ולוחות זמנים בהתאם לצרכי הלקוח.

בניית תוכנית עבודה יעילה, מסודרת וחסכונית צוות מנהלי הפרוייקטים שלנו הם אנשים מקצועיים ובעלי ניסיון רב בתחום ניקיון מבנים ונכסים, אשר ידעו לזהות את צרכי הלקוח ולבנות תוכנית מסודרת ויעילה הכוללת את מספר העובדים הדרושים, מספר שעות עבודה הדרושות, וקביעת לוח הזמנים המתאים לנוחות הלקוח.

לחצו כאן ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אנא מלאו פרטים ליצירת קשר