חברת אאוטסורסינג לניקיון

מהו בעצם אאוטסורסינג?

כשמתכוונים להעסקה באאוטסורסינג הכוונה היא שהמעסיק שלכם היא חברה המתווכת ביניכם ובין המקום שבו אתם עובדים בפועל. בדרך כלל מדובר בפרויקטים ספציפיים לתקופה מוגבלת, ולעתים בפרויקטים ארוכי טווח שבסופם אתם מוטמעים לעבודה שוטפת כעובדים מן המניין (כלומר, מקבלים קביעות במקום העבודה). בשיטת האאוטסורסינג, את המשכורת ואת כל התנאים הנלווים (תנאים סוציאליים, ביטוחים, רכב,ימי חופשה ומחלה וכו'), אתם מקבלים לרוב מחברת האאוטסורסינג, ולעתים מהחברה שבה תעבדו, תלוי בהסכמים של חברת האאוטסורסינג עם המעסיק הישיר שלכם. אך מבחינת יחסי עובד-מעביד, בהתאם לתנאים עליהם חתמתם, הקשר הוא ביניכם ובין החברה המתווכת. חברות האאוטסורסינג יכולות להיות חברות השמה, חברות כוח אדם, או חברות מקצועיות אשר מתמחות בתחומים ספציפיים, כמו פיתוח, בקרת תוכנה (QA), אבטחת מידע, ניהול פרויקטים, כתבנות וקלדנות, ניהול משרד ועוד.

היתרונות בעבודה באאוטסורסינג

לעבודה בשיטת האאוטסורסינג יש גישה דואלית, כלומר לא כולם אוהבים או מתחברים אליה, בעיקר בגלל חוסר היציבות לאורך זמן, וחברות אשר מנצלות את העובדים. אך כמו בכל דבר, ובטח כאשר אנו מדברים על מציאת עבודה, כדאי להתמקד בצדדים החיוביים, ולאאוטסורסינג יש לא מעט כאלה.

דבר ראשון, מדובר במגוון גדול מאוד של עבודות אופציונליות. חברות המתמחות באאוטסורסינג מציעות מגוון רחב מאוד של עבודות שיכולות להתאים לכם, כאלה שלא חשבתם עליהן מלכתחילה, ובעיקר כאלה שלא היתה לכם נגישות אליהן בדרך אחרת. המגוון חשוב מאוד עבור עובדים שמעוניינים לעובר מפרויקט לפרויקט ולא להישאר במקום אחד. הגיוון יוצר עניין רב, וניסיון עשיר, מכיוון שאתם יכולים למצוא את עצמכם עובדים עם מספר גדול של חברות, וצוותים, ופרויקטים מסוגים שונים וגדלים שונים, ובכך להרחיב גם את ההון האנושי והחברתי שלכם (וכיום, כידוע, נטוורקינג הוא כלי חשוב מאוד להצלחה בקריירה), ובמקביל את ההון העסקי בזכות הידע והניסיון שתרכשו כשאתם באים במגע עם מגוון רחב של תחומים.

יתרון נוסף הוא בלעדיות. ישנם מקומות כעבודה רבים אשר מפרסמים משרות פנויות אך ורק במכרזים לאאוטסורסינג, בעיקר בגלל מגבלות תקנים של עובדים קבועים. כלומר, לא תוכלו להגיע למשרות האלה בשום דרך אחרת. גופים כאלה הם לרוב גופים ממשלתיים או ציבוריים, כמו בנקים, חברות ביטוח, קופות חולים, אוניברסיטאות ומוסדות נוספים. העבודה במקומות מסוג זה היא לרוב לטווח ארוך עם תנאים טובים מאוד. בחלק מהמקרים, וזה כמובן תלוי בשקיפות, נהלים ותקנים, תוכלו להשתלב באופן קבוע בחברה הספציפית.

לעבוד מול חברה מתמחה באאוטסורסינג מבטיח לכם שלא תפספסו משרה, מכיוון שיש מי שדואג לכם. מבחינה מקצועית ועסקית, זה האינטרס של החברה למצוא לכם עבודה, כי אתם בעצם מקור ההכנסה שלהם (העמלות שהם גובים על הקשרים המקצועיים שהם יוצרים).

חברות אאוטסורסינג רבות, בעיקר כאלו שמתמחות בתחומים ספציפיים, למשל תחומים טכנולוגיים, מאוד דואגים למקצועיות של הנישה שלהן, ושולחים לא פעם את העובדים להשתלמויות וקורסים. עבודה וקשרים עם חברת אאוטסורסינג יכולה למקסם את המקצועיות שלכם מצד אחד, ולהרחיב את הידע שלכם מצד שני.

לבסוף, חשוב מאוד לבחור נכון חברת אאוטסורסינג טובה ומקצועית, אשר דואגת לרווחת עובדיה, הן מבחינת שכר ותנאים סוציאליים, והן מבחינת פרויקטים וניידות לפרויקטים חדשים. ולכן תמיד כדאי לשאול ולהתעניין

אנא מלאו פרטים ליצירת קשר